GEON Львів

Benelli-600S-minBenelli-600S-min
Benelli-600S-3-minBenelli-600S-3-min
Benelli-600S-4-minBenelli-600S-4-min
Benelli-600S-2-minBenelli-600S-2-min
Benelli-600S-1-minBenelli-600S-1-min

Benelli TNT600S

7 015$

Benelli TNT600s – стильний мотоцикл спроектований за італійськими канонами з якісними компонентами і високою продуктивністю.

Силовий агрегат спроектований в Пезаро за класичною схемою для нейкед сучасності. Це чотирициліндровий агрегат рідинного охолодження, 16 клапанів, 2 распредвала, з електронним уприскуванням. Двигун видає 82к при 11500 об / хв. і 52 Нм крутного моменту при 10000 об / хв. Працює в зв’язці з шести ступінчастою коробкою передач і вихлопною системою – 4-1-2.

Гальмівні системи Benelli TNT600s як виглядають, так і працюють добре: великі плаваючі диски 320мм, армовані магістралі, радіально наполегливі супорти з чотирма поршнями і чотирма колодками на кожному і задній двох поршневий супорт і 260 мм диск. Навіть після тривалої сесії не виявлять і натяку на ослаблення хваткі.Інформатівность і прозорість важеля переднього контуру теж заслуговують похвали. Задній гальмо також на рівні.

Передня вилка перевернутого типу з діаметром штока 50мм в сукупності з оригінально встановленим заднім моноамортизатором, забезпечать чудову поведінку мотоцикла. Труби вилки-перевертня затиснуті в потужних траверсах. Встановлений моноамортизатор має регулювання преднатяга пружини і гідравліки відбою. Жорсткість підвісок адекватна для міського дорожника.

Що стосується ергономіки – звикати до посадки не доведеться, геометрія рами і можливості регулювань підвіски розраховані на оптимальну посадку за кермом пілота будь-якого зросту і ваги. Кермо в міру широкий, але не настільки, щоб застрявати в пробках. Посадка зібрана, з легким, ледь помітним нахилом вперед – класика жанру. TNT600s вийшов компактним: на цьому мотоциклі легко пробиратися по щільним пробкам. А гострий кут нахилу рульової колонки робить реакцію мотоцикла на команди пілота в міру чуйною.

Мотоцикл в стокової комплектації оснащений преміальними покришками Metzeler Sportec M5. На передньому колесі розмір покришки 120 / 70-17, на задній кришці значні – 180 / 55-17.

Збірка порадує навіть прискіпливих шанувальників японських і європейських брендів: деталі підігнані, шви рівні, на холостих не чути жодного “цвіркуна”. Вузли та деталі виконані по-італійськи якісно і акуратно.

Технические характеристики Benelli TNT 600S

Тип двигателя4 цил., расположение рядное, 465MS-A, 4-х тактный, 16 клапанов, 2 распредвала (DOHC, 4 клапана на цилиндр), степень сжатия – 11,5:1. Инжектор Delphi. Прямой впрыск с электронным управлением.
Тип охлажденияЖидкостное
Объем двигателя600 куб.см
Максимальная мощность82 л.с./ 11000 об/мин
Максимальный крут.момент55 Н.м./ 8000 об/мин
Система пускаЭлектростартер
Система зажиганияTLI
Максимальная скорость210 км/ч
Колесная база1470 мм
Дорожный просвет150 мм
Высота по сидению820 мм
Длина2160 мм
Ширина800 мм
Высота1180 мм
Объем топливного бака15 л
РамаСтальная пространственная
КПП/главная передачаМеханическая 6-ступ./цепная
Передняя подвескаТелескопическая, амортизаторы перевернутого типа
Задняя подвескаРычажная, маятникового типа с моно-амортизатором
Тормоза, передний/задний2 плавающих диска 320 мм, армированные шланги, радиальные суппорты-моноблоки 4 колодки и 4 цилиндра на каждом блоке/ дисковый 260 мм
Пер.покрышка120/70-17 Metzeler Sportec M5
Задн.покрышка180/55-17 Metzeler Sportec M5
Сухой Вес208 кг



This post is also available in: Russian

Закрити меню

Регистрация