GEON Львів

1-11-1
1-3-11-3-1
1-51-5
1-41-4
1-21-2

GEON Grandtour 400 EFI

нємае в наявності

Початок проекту Geon Grantour 400 було закладено ще в 2009 році. За ці роки проект не стояв на місці, за участю інженерів Geon мотоцикл отримав ряд доопрацювань і удосконалень. Наприклад в моделі 2015 року на зміну карбюраторної системі середньої ефективності прийшла технологічна інжекторна система під управлінням ECU. Так само по ходу модернізації Geon Grandtour інженери вирішили відмовитися від масляних радіаторів. Завдяки такому рішенню заощаджено вагу, а так само без втрати обсягу підвищена швидкість циркуляції масла, що в результаті не відбилося на температурному режимі системи мастила. До слова, радіатори не повністю зникли, а перейшли в розряд опцій. У 2016 році до всіх нововведення додався ще ряд: захисна решітка фари, захист двигуна, зварена з труб, центральна підніжка. Головний бонус – все перераховане надається в базовій комплектації кожного Geon Grandtour.

Geon Grandtour – легкий среднекубатурний мотоцикл подвійного призначення спроектований за канонами класу, «дорослий» туристичний ендуро, який побудований навколо 400-кубового двигуна. Цей мотоцикл призначений, як для далеких подорожей, так і для повсякденної експлуатації завдяки легкій вазі і високої маневреності. В цілому, проявляє себе відмінним міським мотоциклом, якому під силу і щоденна штовханина всередині міського потоку, і поїздки на сотні, а то й тисячі кілометрів. Масивні амортизатори спереду і потужний моноамортизатор ззаду в зв’язці з алюмінієвим маятником з прогресією ефективно згладжують всі дрібні дорожні нерівності і ізолюють пілота від середніх ям. Ергономіка Grandtour увазі їзду «в стійці»: кермо розташоване високо, досить простору для колін, ступні ніг надійно фіксуються на підніжках, а завдяки великій базі апарату місця вистачає як для пасажирів так і для кофров.

Технические характеристики Geon Grandtour 400

Тип двигателя1 цил., 4-х клап., c баланс-валом SOHC, степень сжатия 8,8:1, инжектор.
Тип охлажденияВоздушно-маслянное
Объем двигателя397 куб.см
Максимальная мощность28 л.с./ 7000 об/мин
Максимальный крут.момент30 Н.м./ 5500 об/мин
Система пускаЭлектростартер
Система зажиганияCDI
Максимальная скорость135 км/ч
Колесная база1460 мм
Дорожный просвет260 мм
Высота по сидению890 мм
Длина2205 мм
Ширина810 мм
Высота1350 мм
Объем топливного бака16 л
РамаСтальная трубчатая
КПП/главная передачаМеханическая 5-ступ./цепная
Передняя подвескаТелескопическая вилка обычного типа
Задняя подвескаМаятникового типа с моно-амортизатором
Тормоза, передний/заднийДисковый, 2-х поршневой суппорт/дисковый
Пер.покрышка90/90-21
Задн.покрышка130/80-18
Сухой Вес162 кг

This post is also available in: Russian

Закрити меню

Регистрация

Оставьте свои контакты