GEON Львів

GEON
X-RIDE
Competition

Новое поколение питбайков с широкими возможностями

Motard

Переваги

Система живлення

Карбюратор NIBBI Racing Sport забезпечує його довговічну роботу і пуск на холодну.
Тюнінг: інжектор з керуванням через смартфон

Гальмівна система

Класична гальмівна система зі стандартним функціоналом.
Тюнінг: при бажанні можлива установка чотирьох поршневого супорта

Двигун

Перевірений двигун зі збільшеним мото ресурсом в кілька разів і стабільною роботою в експлуатації

Підвіски

Використовуються нові, полегшені підвіски з усіма необхідними регулюваннями

Система охолодження

Система охолодження повітряно масляна. Охолодження відбувається ефективніше за рахунок примусової циркуляції

Зовнішній вигляд

Нова конструкція рами з оновленим пластиком і формою бака. Пітбайк став легше на 9 кг

Технічні характеристики

Тип двигуна

1-циліндровий, 4-х тактний, 2-х клапанний, повітряно масляне охолоджування

Потужність

14,3 к.с./9500 об/хв

Система запалювання

CDI

Обсяг

150 см³

Система живлення

Карбюратор

Система запуску

Електро-стартер, кік-стартер

Рама

Трубчата, стальна

Передня підвіска

Телескопічна вилка перевернутого типу 770 мм, діаметр 37 мм, регульована, хід 150 мм

Гальма

Передні: диск 220 мм Задні: диск 190 мм

Задня підвіска

Моноамортизатор 325 мм регульований, хід 100 мм

Шини

Набір на замовлення

Колесні диски

Алюмінієві: передній / задній 12 (17) / 12 (14)

Ціна: 1 630,00 $

Галерея

GEON
X-RIDE
Competition

Ціна скоро буде відома

Записатися на тест драйв

GEON
X-RIDE
Competition

Ціна скоро буде відома

Записатися на тест драйв

attachment-1.jpgattachment-1.jpg
Geon-X-ride-150-190-motard-13.jpgGeon-X-ride-150-190-motard-13.jpg
Geon-X-ride-150-190-motard-22.jpgGeon-X-ride-150-190-motard-22.jpg
Geon-X-ride-150-190-motard-15.jpgGeon-X-ride-150-190-motard-15.jpg

GEON
X-RIDE
Competition

Оновлена ​​версія пітбайку виникла завдяки отриманому на змаганнях досвіду райдерів і роботі інженерів GEON Motosport. Збираючи зворотний зв’язок на змаганнях, в мото школах, врахували необхідні доопрацювання і реалізували в принципово новому мотоциклі GEON X-Ride Competition. Рішення задачі Зменшення ваги: ​​знизили вагу на 9 кг. Досягли завдяки роботі з рамою, підвісками і заднім маятником. Проведено роботи з елементами кріплення, змінені дизайну і конструкції пластика. Мотоцикли розділені на два класи: супер мото та ендуро-кросу. Це супроводжується різними кутами нахилу вилки і різної базою. Тепер GEON X-Ride Competition завжди буде мати дві бази: довгу і коротку. Двигун Різні версії Питбайк оснащені, вже перевіреними українськими райдерамі, двигунами об’ємом 150 і 190СС. Двигун обладнаний класичної 5-ступінчастою КПП і стратером. У базовій комплектації встановлений новий карбюратор NIBBI Racing Sport. Технологія виготовлення корпусу деталі гарантує довговічну роботу. Жиклери стандартні і легко підбираються. Легко піддається регулюванню. Легкий пуск на холодну, більш чуйна робота ручки газу. Райдери, які хочуть більшого, можуть встановити інжектор. Завдяки йому мотоцикл відмінно поводиться в різних кліматичних умовах і дає більш стабільну, економічну роботу. Рама Рама металева, трубчаста. Нова конструкція спричинила за собою зміни пластика і бака. Використовуються нові CNC траверси, алюмінієві маятники. Змінено кут нахилу вилки, для кращого управління. Для версії супер мото – 20 градусів, ендуро – 25. Система охолодження повітряно масляна. Охолодження відбувається ефективніше за рахунок примусової циркуляції. З оновлень: на даній версії X-Ride використовується нова вихлопна система з Power Bomb виготовлена ​​з нержавіючої сталі і новим концовіком (бочкою).
Більше

Запчастини
GEON parts

Відтворити відео
Відтворити відео

This post is also available in: Russian

Закрити меню