GEON Львів

Geon-X-Road-light-200-1024x907@1xGeon-X-Road-light-200-1024x907@1x

GEON X-Road Light 200

1 272$

Сьогодні під кожну нову модель мотоцикла маркетологи прагнуть вигризти свою нішу – позиціонувати модель: спорт-турист, прогулянковий ендуро, для поїздок «за хлібом» і т.п. Команда GEON вважає, що покупець краще знає і сам вирішує, який мотоцикл найбільш підходящий для його режиму експлуатації. А завдання інженерів – запропонувати варіанти.

Саме тому в новому сезоні асортимент off-road мотоциклів GEON безпрецедентно насичений.

Представляємо вам нового номінанта на звання «народний мотоцикл України» – модель бюджетного лайт-ендуро – GEON X-Road Light 200. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним.

Всі без винятку зазначені якості бренд GEON втілив в новій моделі – GEON X-Road Light 200. І не має значення, до якого класу віднести мотоцикл, якщо він володіє тим набором якостей, які необхідні мото-любителям України.

Звичайно, хороший мотоцикл повинен володіти надійним двигуном, мати зручну ергономіку і просте управління. Новий представник з сімейства кросоверів X-road і тут має, ніж звернути увагу.

Але, про все більш докладніше

За основу був узятий 1-циліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження, що використовувався на моделі GEON CR6 і Terrax-road, але зі зменшеним робочим об’ємом. При цьому, 16 к.с. Потужності і 15 Нм крутного моменту зовсім не маленький показник для цього обсягу. А А дозування подачі потужності плавна і передбачувана. подачи мощности плавная и предсказуемая. Двигун відрізняється простою компоновкою – 2 клапана і один распредвал. З приємних «фішок» – наявність баланс-вала і 6-ступінчастою КПП.

Простий 4-тактний «воздушник» X-Road Light харчується не зовсім звичайним карбюратором – тут команда GEON зробила спеціальний вибір в сторону просунутого карбюратора, з урахуванням досвіду в спорті. Мотор майже не вібрує і дуже тихо працює. На холостих обертах його практично не чутно. Користуватися КПП легко і приємно, механізм працює чітко. Це обумовлено масової «обкатанностью» вузла на старших версіях.

Реальний витрата палива становить приблизно 2,2 л на 100 км шляху. Точне значення залежить від стилю їзди, швидкості і поверхні пересування.

Ходова частина GEON X-Road Light 200 представлена ​​у вигляді звичайної сталевої рами, простих надійних підвісок: телескопічна вилка і моноамортизатор, дискових передньої і задньої гальмівних систем. Колеса спереду на 19 ‘, ззаду – на 16’ дюймів. Усе «залізо» зроблено добротно і міцно.

Підвіски мають робочі ходи скромніше, в порівнянні з традиційними ендуро- або кросовими мотоциклами, однак вони значно більше, ніж у класичних «дорожників».

В цілому ж, модель являє собою універсальний мотоцикл для комфортного пересування по будь-яким твердим і не дуже поверхонь від асфальту і грунтовки до лісових і гірських стежок і степових рівнин. Але, в силу свого потенціалу, не для пісків або боліт.

Здалеку Light 200 виглядає, майже як справжній ендуро. Його дуал-спортивне призначення видають компактні розміри (тисяча триста п’ятьдесят-п’ять мм колісної бази), 19-е переднє колесо і широке сидіння з пасажирської сходинкою.

В цілому, «Легкий» непогано підготовлений для щоденних поїздок «дім-робота-дім». Незважаючи на коротку базу і 19-е переднє колесо, він стабільно тримає пряму на своїх максимальних 95 км / год. Шини відмінно перетравлюють дрібний щебінь і грунтовки. Напіввнедорожня родовідна X-road Light позитивно позначається на керованості на твердому покритті: байк охоче зарулює в поворот і впевнено пише вузькі траєкторії.

Як варіант, можна регулярно їздити на цій 200-ке на дачу, риболовлю чи просто на прогулянку по околицях міста. Тут, до речі, і стане в нагоді солідний багажник. З лівого боку над заднім колесом розміщений невеликий пластиковий бардачок для інструментів. Корисна річ.

Мотоцикл відрізняється універсальністю використання, простотою конструкції і низькою ціною, що робить його дуже популярним серед новачків і чудовою альтернативою дорогим японським 125-150-ам. Якщо ви шукаєте міцний, легкий і маневрений мотоцикл, то Ви вже за адресою.

Отже, маємо такий набір якостей мотоцикла, як економічність і екологічність, недорогий і простий у змісті / обслуговуванні, легкий в управлінні. Ну і, звичайно, головний козир – це доступна ціна, яка, з урахуванням технологічного оснащення, не залишає конкурентам шансів на боротьбу.

Технічні характеристики Geon X-Road light 200

Двигун / Трансмісія
Тип двигуна1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапаний, з баланс-валом.
ОхолодженяПовітряне
Робочий об’єм (см3)197
Макс. потужність (к.с /при об/хв)16 / 8000
Макс. крутний момент (Нм/ при об./хв)15 / 6500
Ступінь стиснення:9.2:1
Система живленнякарбюратор
Система запалюванняCDI
Система пускуэлектростартер
КПП / головна передача6 ступінчаста механічна
Шасі
Рамастальна трубчата
Передня підвіскаТелескопічна вилка звичайного типу, діаметр 37мм, хід 205
Задня підвіскаСталевий маятник, моноамортизатор
Гальма, переднє / заднєДисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дисковий, 240мм, однопоршневою супорт
Шини, передня / задня80/100-19 // 110/90-16
Загальні дані
ДхШхВ (мм)
Колісна база (мм)1355
Висота по сидінню(мм)84
Дорожній просвіт (мм)290
Суха вага (кг)115
Обсяг паливного бака (л)12,5
Максимальна швидкість (км/год)≥115

This post is also available in: Russian

Закрити меню

Регистрация

Оставьте свои контакты